כאשר אנו מדברים על מלגזות שדה אנו מדברים על החלאה בין טרקטור לבין מלגזות חשמליות לסוגיהן. ממבט ראשון קל להתבלבל אך מלגזת השדה גדולה יותר מאחיותיה ובעלת גלגלים רחבים כשל טרקטור המאפשר לה לנוע בקלות בדרכי אפר, הרוחב שלה מותאם למעבר בשדות עצמם למטרות שונות של קטיף ואסיף, אך הצריח הוא של מלגזה וכל זאת להעמסת בינים ומשאות כבדים בשרות החקלאות והתעשייה.

את יתרונות המלגזה גילו החקלאים עוד בשנים הראשונות שהלוגיסטיקה אומנם הייתה עוד בחיתוליה אך אט אט השימוש במכונות ובכלים להעמסה החל לזלוג ממדינות המערב אלינו והשינוי הביא עמו בשורות רבות וקידמה. מכיוון שמניין האוכלוסין הכפיל עצמו בעשורים האחרונים והמגה לא הולכת להשתנות, באופן ישיר מכך אנו צורכים יותר ושטחי החקלאות הלכו והתרחבו במשך השנים בכדי לספק יותר תוצרת ולכן מפעלי אריזה כיום אשר עובדים בסרט נא זקוקים ללוגיסטיקה ושינוע איכותיים בשביל לעמוד בביקושים הרבים. מלגזות הן חלק מן ההתייעלות שעובר המשק לאחרונה. בנוסף לכל ישראל נמצאת בחוד החנית של הידע הטכנולוגי בכל מה שקשור לחקלאות ומערכות השקיה מתקדמות ואנו חולקים את הידע שהוא ללא ספק הייטק לכל דבר עם מדינות רבות ברחבי העולם. מעבר לחקלאות העצמית אנו אף מייצאים חקלאות למדינות אירופה ואסיה, תוצרת אשר נחשבת לאיכותית לכל דבר.

פרחים, פרי הדר, דשנים מסוגים שונים, ירקות אורגאניים ועוד’. אי ספק בכלל שללא המלגזות והלוגיסטיקה הרגישה התוצרת לא הייתה מועמסת בזמן, במיוחד בתוצרת אשר איכויותיה מושתתות על טריות וזה קריטי שהיא תועמס במהירות ובבטיחות המרבית ותגיע לשווקים ברחבי העולם מבלי לפגום בטיבה.