עבודת המחסנאי היא קשה ומייגעת הדורשת מאמץ רב וכוח סבל גבוה במיוחד. מי שהתנסה בעברו הרחוק או הקרוב בעבודות של העמסת ציוד מודע לקושי הרב שיש בשגרת יומו של המחסנאי. בדיוק לשם כך הומצא כלי חשמלי המאפשר את פישוט העבודה והפיכתה ליעילה יותר, תוך שחיקה מינימלית של המחסנאי עצמו והפיכת שגרת יומו למהנה יותר. אמנם אין זה מפחית מהעומס אבל בדרך זו השינוע למחסן יהיה הרבה יותר קל. מלגזה חשמלית ידנית מאפשרת למחסנאי לנוע בצורה ידנית אך לבצע הרמה באמצעות מנוע חשמלי.

מעולה למשטחים כבדים
מלגזה חשמלית ידנית מאפשרת למחסנאי לפשט את עבודתו בתוך המחסן. באמצעות המלגזה ניתן לנוע באופן ידני עם הסחורה ולבצע הרמה חשמלית עד לגובה הרצוי למחסנאי. המלגזה מתאימה גם למחסנים עם מספר קומות בתוכם הזקוקים לנשיאת משטחים לגובה רב. ניתן לעשות שימוש במלגזה לצורך העברת סחורות בין מחסנים בדרך מהירה ופשוטה יותר.

האיכות במקום הראשון
חברת ג’נרל היא חברה מרכזית לציוד ומספקת ללקוחותיה את המלגזות האיכותיות ביותר, בעלות התקנים הבינלאומיים הבלתי מתפשרים. בחברת ג’נרל תמצאו את מיטב המלגזות משלל סוגים ודגמים. בין הסוגים תוכלו למצוא גם את המלגזה החשמלית הידנית כאופציה טובה לשיפור עבודות המחסן. למלגזה חשמלית ידנית יתרון רב בהעברת משטחים ממחסן אחד לשני וניתן לעשות בה שימוש גם כאשר המקום לא מאפשר הנעה בעזרת מלגזה חשמלית קלאסית. המלגזה המוצעת מגיעה מהמותגים המובילים בעולם בתחום המלגזות, ובחברת ג’נרל מתחייבים אף לאחריות הניתנת על כל תקלה שקיימת במוצר.

מבטיחים לכם איכות
חברת ג’נרל מספקת ללקוחותיה מלגזות מהאיכותיות הקיימות בעולם ומציעה את מירב המותגים המובילים בתחום. לחברה מוסך חלפים מקוריים הנותן את תחושת השקט ללקוח אשר רוכש את המלגזה. שירות התיקונים הניתן ללקוחות של חברת ג’נרל הינו מהמובילים והמתקדמים בארץ ובעולם והוא מסופק עד למקום שבו הם נמצאים. באמצעות השרות האיכותי שזוכים הלקוחות לקבל, חברת ג’נרל הפכה להיות לאחת החברות המובילות בתחום המלגזות והמועדפת ביותר על ידי ציבור רכשי המלגזות, כי עם רמה כזו של ביצועים קשה להישאר אדיש.