חוסן כלכלי נמדד לא אחת במקור והיכולת של מדינה מפותחת לייצר ולייצא סחורות למדינות אחרות ובכך להגדיל את התל”ג הלאומי, ליצור מקומות עבודה וכפועל יוצא מכך שער המטבע המקומי אינו נחלש בבורסות העולם-כל זה במקרו.

כשאנו בוחנים את השוק במונחי המיקרו ולפרטי פרטים להיות תעשיין אם כל ההוצאות הנלוות לכך וההשלכות הכלכליות אשר משפיעות באופן תדיר יום יום, המסקנה היא חד משמעית: בחירות לא נכונות וניהול כושל ולא יעיל לאורך זמן מביא ואף הביא בעבר לסגירת מפעלים רבים, על אף איכות מוצריו והביקוש הרב. שינוי התפיסה והמחשבה מביא רבים מן התעשיינים למסקנה שבכדי לייעל את הייצור דרוש לעיתים קרובות לשלוח עמוק את היד אל הכיס ולרכוש ציוד מתקדם ואף למקצע את העובדים, כל זאת במטרה להגדיל את סה”כ ההוצאות בעתיד. אחת הדרכים לייעל שינוע ואריזה היא ע”י רכישת ציוד מתקדם כגון:מלגזות חשמליות, מנופים מיוחדים להעמסה מהירה של סחורות ומכונות אריזה מתקדמות אשר יחסכו בזמן ובכוח אדם לא יעיל ומבוזבז ומאידך למקצע את העובדים הותיקים ע”י שליחתם לסמינרים והשתלמויות במקצועות השינוע הניהול והלוגיסטיקה.

לוגיסטיקה פירושה שינוע סחורות ובקרה יעילה ונכונה אלמנת לספק את צורכי לקוחותינו בדרך הטובה והמהירה ביותר ובעזרת רכישת ציוד מתקדם כגון מלגזות חשמליות למכירה נייעל את כל תהליכי העבודה בדרך הטוב ביותר תוך חסכון בכוח אדם, נגישות טובה יותר ושינוע יעיל של המוצרים ושילוח הסחורה בזמן ללקוחותינו. ניתן לומר באופן חד משמעי שרכישת מלגזות חשמליות זוהי הוצאה משתלמת ויעידו על כך תעשיינים רבים שמביטים כיום בעבר ומבינים שקניית ציוד מתקדם לייעול שינוע ולוגיסטיקה בעצם הוביל אותם הישר לקדמה והתוצאות לא מאחרות לבוא.